Webwinkels die op zoek zijn naar betere logistieke afhandeling die niet alleen gemakkelijk werkt maar ook nog eens goedkoper is, kunnen vanaf nu gebruik maken van de gratis Webshop Verhuisservice. “Wij regelen alles”, vertelt Edwin van der Ham, directeur van Montapacking. “Van het opzeggen van het huidige contract tot de de IT-koppeling en het testen van de nieuwe systemen.  Ook het ophalen en opnieuw opslaan van de producten doen wij. Zonder dat er ook maar één order wordt misgelopen!” Montapacking zorgt er met de gratis Webshop Verhuisservice voor dat webshops niet meer hoeven te aarzelen als ze willen overstappen naar een ander fulfilment bedrijf, omdat alles gegarandeerd goed en snel wordt geregeld. Als het moet binnen een week. Zonder kosten.

Geen kopzorgen

“Met deze Verhuisservice halen we alle mogelijke kopzorgen van nieuwe klanten weg”, aldus Edwin van der Ham. “We merken dat klanten een verhuizing naar een ander fulfilmentbedrijf best spannend vinden. Hoe ontevreden ze ook zijn met hun huidige manier van werken. Ze maken zich vooral zorgen over de IT-koppeling en zien op tegen het opzeggen van hun huidige contract.” Montapacking is het enige fulfilmentbedrijf dat zijn klanten de volledige vrijheid biedt om zonder opzegtermijn afspraken te maken. “Dat doen we bewust, want 99,98% van de bestellingen wordt via ons namelijk precies zo afgeleverd als webshops het graag zien!”, legt Van der Ham uit.

IT-koppeling verhuizen

Om de IT-koppeling foutloos en perfect over te zetten, laat Montapacking haar systeem van tevoren al enige tijd schaduwlopen naast het bestaande systeem van de klant. “Zo zorgen we dat de IT-koppeling al voor de verhuizing geoptimaliseerd wordt en zien nieuwe klanten meteen wat onze mogelijkheden zijn.” Via de persoonlijke Montapacking Portal hebben de nieuwe klanten ook altijd en overal realtime online inzicht in voorraden, orderinstromen en -verwerking.
Eerder vergrootte het fulfilmentbedrijf de bezorgopties al met tijdvaklevering, avond­bezorging, bezorging bij een afhaalpunt en bezorging op dezelfde dag. Consumenten kunnen bij de aangesloten webshops nog tot middernacht hun bestelling plaatsen om die de dag erna bezorgd te krijgen in Nederland, België en grote delen van Duitsland.

Klik hier om de video van de Webshop Verhuisservice te bekijken.