MOLENAARSGRAAF – Montapacking Fulfilment is door het Koninklijk Huis genomineerd als E-Hofleverancier. Het fulfilmentbedrijf staat op een shortlist van een nieuw soort hofleverancier, dat zichtbaar moet maken dat het Koninklijk Huis de nieuwe, digitale economie omarmt. Of Montapacking door Zijne Majesteit de Koning gerechtigd zal worden om het predicaat E-Hofleverancier te voeren, zal blijken op maandag 24 april aanstaande. De precieze tijd is nog onbekend.

Twee persoonsbeveiligers van de DKDB voeren voorinspectie uit.

Koning Willem-Alexander zal aanstaande maandag samen met Koningin Máxima door Nederland reizen om sommige van de genomineerde bedrijven te bekronen als E-Hofleverancier. Het is nog niet bekend om welke bedrijven het gaat en welke van deze bedrijven daadwerkelijk E-Hofleverancier worden. Alleen de bedrijven zelf ontvangen bericht van hun nominatie.

Nieuw predicaat
Het nieuwe predicaat is door het Koninklijk Huis in het leven geroepen om in deze moderne tijd ook nieuwe start-ups en flexibele bedrijven te erkennen in hun kwaliteit, soliditeit en continuïteit. Oorspronkelijke hofleveranciers zijn bedrijven van ten minste honderd jaar oud, een vereiste die in deze tijd niet actueel meer is. Het predicaat is een Koninklijke onderscheiding voor snel groeiende Nederlandse bedrijven, die niet noodzakelijkerwijs ook aan het Hof hoeven te leveren.

Montapacking is achter de schermen in voorbereiding op het mogelijke bezoek van Zijne Majesteit de Koning en Hare Majesteit de Koningin. Wanneer Montapacking E-Hofleverancier wordt, mag het met trots het Koninklijk Wapen en de titel voeren: ‘Bij Koninklijke Beschikking E-Hofleverancier’.