Montareturn

Retourenlogistiek bepaalt mede de tevredenheid van een klant! Bij Montapacking worden de retouren dagelijks aangeleverd door de verschillende distributeurs. Bij aanlevering voor 12:00 uur worden deze door ons nog dezelfde dag verwerkt.

Retourenlogistiek omvat de volgende stappen:

1. Het pakket wordt aangenomen.
2. Indien de originele pakbon er nog bij zit wordt deze gescand.
3. Indien dit niet het geval is, wordt er aan de hand van de adresgegevens bepaald welke order dit is geweest.
4. De goederen worden uitgepakt, geïnspecteerd en ingeboekt.
5. Vervolgafhandeling wordt uitgevoerd conform een vooraf afgesproken protocol.

Bij retourenverwerking zijn er een aantal extra mogelijkheden:

Wij kunnen van iedere retourzending een foto maken en deze opslaan (deze foto is op de webportal inzichtelijk).
Wij kunnen de klant een mail sturen dat de retouren zijn ontvangen.
Wij kunnen een mail sturen dat de retouren zijn goedgekeurd en dat de betaling c.q. het nieuwe product nog dezelfde dag wordt uitbetaald of verzonden.

Het gehele proces wordt, net als de overige fulfilmentprocessen, gecoördineerd door onze customer-service medewerkers, zodat je als klant optimaal geïnformeerd blijft.

U kunt jouw webshop ook koppelen aan een Return Management Authorization (RMA-systeem). Meer informatie over RMA vind je hier.

goederenontvangst

Goederenontvangst

montapacking-opslag

Opslag

montapacking-voorraadbeheer

Voorraadbeheer

montapacking-it-koppeling

IT-koppeling

montapacking-orderverwerking

Orderverwerking

montapacking-inpakken

Inpakken

montapacking-verzenden

Verzenden

montapacking-rapportage

Rapportage

montapacking-retour

Retour-logistiek

montapacking-customer-service

Customer-service