Het begon juist allemaal met vakantie. Het begon ooit vanuit een geintje. Tante Greet had een paar geweldige schoenen meegenomen uit Italië, van een merk dat ik nog niet kende. Voor de grap zeiden we tegen elkaar: ‘Ze zijn zo gaaf, je zou ze online moeten gaan verkopen.’
Het idee liet me niet meer los. De zomer erna besloot ik tien paar mee te nemen en op een website te zetten. Ze waren zo snel verkocht dat ik de smaak te pakken kreeg. Eerst haalden we ze nog zelf, maar na een jaar of twee werden er al pallets bezorgd.

Naast gemopper over het feit dat je nergens in huis meer fatsoenlijk kon lopen, begon ook de stress en druk te groeien. Altijd waren er orders, retourorders, verzendingen en moest je paraat staan. Natuurlijk waren er kritische klanten die direct een review schreven wanneer de schoenen een dagje later waren aangekomen.

We groeien nog steeds, niet meer zo hard als de eerste jaren. Dat hoeft van mij ook niet meer. Ik verdien er een leuke boterham mee, maar ben er altijd mee bezig. Je kan het niet zomaar even uit handen geven aan de eerste de beste vakantiehulp.

Op vakantie gaan? Nou, vergeet het maar! Ik krijg niemand zo gek om een paar weken waar te nemen. Ja, mijn zus, die pakt het wel eens een weekje op buiten het seizoen. Nee, echt lekker op vakantie gaan, dat is al een tijdje geleden.

Is dit herkenbaar? Wij horen het maar al te vaak als we op bezoek zijn bij webshophouders. Het is uit de hand gelopen… Leuk, maar dat was niet de bedoeling. Fulfilment is de oplossing om dit soort situaties om te draaien in een win-win situatie. Fulfilment is ons vak en dat maakt dat uw klanten 99,98% accuraat bediend worden en u eindelijk weer op vakantie kan.